Oldalak

2013. szeptember 24., kedd

Várakozás

               Koosán Ildikó   



Ígérted eljössz, én meg
egész nap izgultam, féltem,
kíváncsiság hajt, vagy
tényleg miattam, értem
teszel ilyen hosszú utat
nyakig  merülve a nyárba;  
aztán izgatott, milyen
ruhába bújjak, ami előnyős,
bőrhöz sem tapad, sarokba
dobva rajt’ gyűrődés se
látszik, földön heverhet
estétől délutánig, ha
feltűzött hajam kócosra
bomlik; vártalak, úgy,
mint rég áhított holmit,
amit kirakatban néztem
ki magamnak, amit csak
egyszer adhat- kaphat
aki a másik csendjét kéri…
kezdem reményben meg-
élni csendperceit a napnak…

1 megjegyzés:

  1. Drága Ildikó! Csodaszép versedhez, gratulálok! Nagyon hiányzol, úgy váltunk el, idő előtt egymástól, hogy nem maradt időnk címet cserélni. Vártam, hátha látlak más oldalakon, de ez nem így történt. Ezért most, nem marad más választom, mind elhozni neked a honlapom címét. Kérlek, add meg ott az e-mail lehetőségeimnél a levelezési címedet. Nem szeretnélek szem elől veszíteni, nagyon megszerettelek. A verseid és fordításaid lelkem egy-egy cseppje. Szeretettel ölellek: Ili ( Tudod...szobatársad Hajdúböszörményben).

    http://www.dezsoili.com

    VálaszTörlés